Wyniki wczorajszego, szybkiego powrotu A11 z Berlina do Szczecina:
V-max 242km/h i sadze ze jeszcze z 2-3km/h wiecej by poszedł, tylko niestety nie było tyle wolnego na lewym pasie..
Spalanie przy tej predkosci stabilne - 16,5l/100km
fernando, nie pamietam ale wydaje mi sie ze cos kolo 4200-4300.. Na 99% ponizej 4500
piramida, tak, licznikowo. GPS nie mialem odpalonego, a ze lecialem sam, to przy tej predkosci nie bylo co myslec o puszczeniu kierownicy jedna reka...
Z ciekawostek - bylo troche bocznego wiatru, fakt ze nie jakies olbrzymi podmuchy, ale do 210 zadnyhc problemow.. od 220 zaczynalo sie juz je mocniej odczuwac.
W zeszła sobotę rs tsi wskazanie licznika pokazało 260km/h, starszy pan emeryt na niemieckich blachach w swoim cls'ie za 300k pewnie był zirytowany ze nie mógł wyprzedzić swoim niemieckim autem ,czeskiej skody.
moje 1.6 tdi w liftbacku na zimówce licznikowo pokazało 213 km/h ale ze względu na opony lekko bujało autem ale co najciekawsze mam drugą taką samą o3 ale w kombiku i tutaj na tych samych oponach więcej jak 201km/h nie poszedł
Trasa Wrocław -katowice 257km samemu jechałem, oraz pamiątka 500 + 10pkt , a co mnie zatrzymało ... Opel astra!!! . Zastanawiam sie tylko czy długo jechał za mną bo dostałem telefon i zwolniłem do 200-210 i dopiero wtedy zobaczyłem ze 100-200 m za mną jedzie czarny opel na Bombach...
Nie oglądałem filmu, na blankiecie mam wpisane 206 na 140 . Nie było to opc i dlatego czuje poniekąd niesmak ze nie sprawdziłem aby pociągnąć do 230-250 i zobaczyć czy sie astra oddala czy utrzymuje odległość albo zbliża
Insignie tak samo - 2 wydechy, a nie jeden
Nie mniej RSem tez z nimi nie ma co igrac, szczegolnie w kretej trasie, bo tam jest w standardzie 4x4 do tych silnikow...
Stage ileś tam na 400+ KM, zawiecha lepsza co by nie bujało jak na łodzi, jakaś większa heblownia do tego i mogą nam skoczyć 4x4 na suchym niewiele pomoże (poza startem).
Choć na insignię czy astrę opc już box wystarczy - przecież ople ważą z 7 ton
Insignie tak samo - 2 wydechy, a nie jeden
Nie mniej RSem tez z nimi nie ma co igrac, szczegolnie w kretej trasie, bo tam jest w standardzie 4x4 do tych silnikow...
Nie zartuj, Opel jest bardzo ciezki i nie skreca. Te 4x4 nie wiele w tym zmiieni na suchym, szcxegolnie na szybszych partiach.
Komentarz